Kõikide kaupade ja teenuste hinnad sisaldavad Eesti käibemaksu 22%. Toodete koguse muutmiseks minge tagasi ostukorvi, klikkige praeguse koguse peal ja sisestage uus soovitud kogus. Toote kustutamiseks oma ostukorvist kasutage musta ristiga nuppu toote ees.
Valige kas soovite tarnet kulleriga oma aadressile, mõnda sobivasse pakiautomaati või tulete ise kaubale järele. Ise kaubale järele tulles saab kauba kätte firma juriidiliselt aadressilt Pirita linnaosas, täpsed juhised saadetakse koos arvega.
Kui soovite arvet firmale, siis sisesta lisaks oma andmetele ka firma andmed. Kui soovite, et kaup tarnitakse mõnele muule aadressile, siis sisestage soovitud tarneaadress. Lahtrisse “Märkused tellimuse kohta” saab lisada täiendava kommentaari kulleri või kaupmehe jaoks.
Tellimuse eest saab tasuda pangalinkidega, Visa/MasterCard, Apple Pay ja Google Pay -ga. Saame vastu võtta ka Kniks kinkekaardi makseid. Järelmaksu võimalusi on kolm, maksa järgmine kuu, maksa kolmes osas ja järelmaks. Kõigi kolme finantsteenuse korral tuleb teil sõlmida leping Maksekeskusega. Kõikide tehingute kohta väljastatakse arve alles siis kui kaubad on ostjale tarnimiseks valmis!
Tärniga tähistatud väljad on kohustuslikud! Küsimuste korral saatke meile e-mail: info[at]raymarine.ee või helistage tööpäeviti 08.00-18.00 numbrile +372 508 8768 (eesti, soome, inglise, vene). Enne ostu sooritamist palun kontrollige kas teie andmed on õiged! Kui sisestate valed kontaktandmed, siis me teiega ühendust võtta ei saa. Kõikidele kaupadele kehtivad tootekirjelduses märgitud garantiitingimused, juhul kui garantii kohta midagi täpsemalt kirjutatud pole on toodete garantii 12-24 kuud ja teenuste garantii 3-12 kuud. Avamata ja kasutamata kaupa saab mõjuval põhjusel tagastada 14 tööpäeva jooksul alates tarnekuupäevast.